DIREKT FRÅN LONDON

Hej! Nu är det jag igen (alltså inget tidsinställt inlägg som det kommer fortsätta vara tills jag kommer hem från London). Dessa två dagar i London har varit propp fyllda med massor av shopping, sightseeing & gående! Tyvärr var det fullbokat på madame tussauds, annars hade det varit en självklart att gå dit. Igår (torsdag) gick vi från tio på morgonen till tio på kvällen, så i London kan det verkligen rekomenderas att ha ett par sköna skor!! I morgon ska vi hyra en bil och köra ner till sydvästra England där vi ska träffa släktingar och gå på bröllop! Vi har varit inne i väldigt coola affärer här i London! Men det som överträffade allt var nog Hollister! Jag ska visa er lite bilder när jag kommer hem. Det var som en nattklubb med fönster liknande saker där det visades stora filmer av en strand där det surfades! Riktigt fränt!! Ett ställe man aldrig hade tackat nej till att jobba på! När jag kommer hem ska ni få bra bilder på vad som ingick i min shopping tur. Det blev inte mycket men det är saker jag verkligen är nöjd med och kommer användas!! Det kommer också London bilder, om jag fick några bra vill säga! Föresten jag har lärt mig äta med pinnar! Ni vet som dom gör i kina. Vi hittade också en Havaianas affär, dom hade riktigt fräna flipp flopps och gummistövlar! Cheka in deras hemsida http://havaianas.com/ . KRAM

Kommentera här: