Konfirmation...

Hej Konfirmation var det ja, i år ska jag konformera mig känns lite konstigt att lilla jag redan ska göra det. Vart tog alla år som liten bussunge vägen? Dessutom är jag en sån som nästan aldrig varit i en kyrka (förutom på skolavslutningarna), jag ska gå konfa med 8:orna fast jag bara är 7:a! Herregud vad tiden går fort, det var nyss nyår, vår & sommar & vart är hösten det känns mer som om det är februari nu än november... Jätte konstigt! Iallefall, det jag tänkte säga var att konfa ledarna alltså prästen vill att vi ska gå minst 20 gånger och en gång på julafton eller den 25, 26. Jag vill inte gå i kyrkan på julafton, det passar ju inte in i mitt schema men det får väl bli annorlunda i år. Nu ska jag inte sitta här å klaga mer, får en tendens att klaga mkt när jag är trött eller i detta fall förkyld! Kram Alicia

Kommentera här: