majblommeförsäljning

Hej bloggisen! 
Majblomme föreljningen har verkligen dragit igång! Bara på väg från skolan blev jag frågad om jag inte ville köpa några av FEM pers!! Haha, jag minns när man sålde, det gick alltid dåligt för mig mamma och mormor fick köpa de flesta ;)! Sen har vi haft två personer som ringt på dörren!! När jag kom hem satt jag och slösurfade jag på ipaden, klickade hem ett par shorts och en bikini. Har blivit shopping beroende, inte bra... + att jag precis bakade chokladbollar för att överaska mammi. Hon vet inte om det än, hade tänkt att efter maten typ bara ta fram dem och : voila!! Jag gick efter arlas recept, dom brukar ha bra. Det stod att de skulle bli 35 st så jag gjorde en halv sats. Men det blev bara 6 st, man kan ju undra hur små arlas va!? Jag tror iallefall mina var normal stora... Åh juste, när jag hade rullat dem upptäckte jag nåt fasansfullt... vi hade inget pärlsocker!! Men dom blev fina ändå, haha. 
Kram på er!!
En majblommeförsäljare, (mamma köpte faktiskt av honom, hehe!)
 
Mina 6 chokladbollar...
 
... som ser ut som köttbullar

Kommentera här: