Tillbaka!

Hej! Pausen var skön kunna bara strunta i att gå och sätta sig framför datorn. Men typ varje timma jag vart hemma har jag tänk, "nä nu går jag och bloggar" eller "nu fixar jag lite bilder till bloggen!". Haha, beroende! Nej men det har faktist varit tråkigt, jag typ "oh nu har jag ett bra inlägg i huvet". Såå det har gått lite fram och tillbaka i huvet om jag ska ha kvar bloggen som att den tar så lång tid av min vardag. Men jag skulle nog inte klara mig utan den helt ärligt! Iallefall under tiden jag vart borta har inte mycket hänt, jag har haft första nackspärren i mitt liv-HEMSKT!, jag har varit i skolan och solat lite, haha. Hann inte med något av de där fotandet jag hade tänk mig men ändå, härligt! Ohh, juste jag har sett en svart/vitt film-kullamannen, hehe. Faktiskt riktigt roligt, man tänker inte på att den är svart/vitt efter ett tag. Föresten jag skulle fråga vad ni tycker om den nya designen? Själ tycker jag den nog är lite mycket och svårt att läsa denna blåa texten. Hmm, jag vet inte vi får se.
Nä nu ska jag sluta babla och gå och ta en fika istället! 
Kram!!
 

Kommentera här: