Varför inte

 
 
Bilder från Isabels blogg
Jag har total lust att bara riva ut allt ur min garderob, rensa, hitta plagg jag glömt bort, vika ihop allt igen och lägga tillbaka det ordentligt. Det finns bara 2 stora problem, 1 att jag kommer bara orka riva ur dom sen kommer jag vilja göra nåt annat, 2 att jag vet vad jag har och kommer bli besviken när jag inte hittar nåt nytt och kommer få såå stort shopping sug. Faan, varför kan jag inte ha en stor Isabel Adrian garderob med bara inproppade oanvända svin dyra märkes kläder som man bara köpt och sen glömt av. Varför kan jag inte komma på en jätte smart grej, bli rik, flytta till hollywood, bo bland kändisar, resa vart man än vill just dåå och ha stört stor garderob!? Please, så svårt kan det inte vara att komma på nåt så smart. Tänk Alicia, tänk... 

Kommentera här: