2013

JANUARI - Startade 2013 i England med kusinerna, drack massvis med te, promenerade och fotade, och tog några dagar i Lund med familje vänner!
 
FEBRUARI - Vi åkte till Italienska alperna och åkte skidor, fick tandställning, åt goa smoothies.
 
MARS - åt många fruktsallader, Johanna fyllde år, Johanna och jag åkte longboard och fotade (i kylan), började gå på gudstjänster inför konfirmation.
 
APRIL - Min guddotter Clara kom på besök, jag och Johanna fikade i vår solen, jag beställde en globe bräda, Johanna och jag åkte till Göteborg ochh shoppade. + lillebror fyllde år 
 
MAJ - Åt hemmagjorda pannkakor, promenerade Bertil i solnedgångar, fyllde år, åkte på konfa läger.
 
JUNI - Använde mina VANS flitigt, fick ny kamera och började fota mer, åt goda middagar på altanen i solen, badade.
 
JULI - familjen åkte till Mölle, Johanna och jag var på surfers day, vi surfade, mormor morfar och jag åkte ner till skåne och hämtade lilla Ronja.
 
AGUSTI - Åkte upp till Götebor och träffade guddotter igen, konfirmerades, surfade mer, engelska kusinerna var på besök.
 
SEPTEMBER - Roadtrippade i europa, stannade till en vecka i varma Italien, kom hem gick promenader med Bertil, drack te.
 
OKTOBER - mössan åkte på på väg till jobbet, åt en sjukt god kaka, åt massa goa soppor, köpte mysigaste skorna från rip curl.
 
NOVEMBER - Nya tränings kläder och började träna regelbundet på allvar, fikade med Maria Joahanna Catta och Vera ( tyvärr kunnde jag inte passa in bilden så man ser bara Veras händer), vintersurfade i ny flasbomb våtdräckt, åkte tiull Borås med finaste Johanna.
 
DECEMBER - Advent med massa tända ljus, åkte skridskor med Johannas familj, tog kort på lillebror med mitt nya objektiv (julklapp), dukade upp för juldagen, firade jul! .... och snart ska vi börja fira nyår....
 

Kommentera här: