A QUESTION

Hej Alicia! Jag undrar vilka bloggar du läser? Ps. din blogg är super fin! Hej Alexandra! Först och främst vill jag säga tack!! Okej, jag är en sån som läser typ 10 bloggar om dagen men här är mina favorit bloggar: http://johanna.tapper.se www.trendbybea.se www.fannystaaf.se http://flipsphoto.blogspot.se/ www.tinkerbella.blogg.se Ja, det är väl dom. Sen ville jag säga att jag tycker det är jätte kul när ni kommenterar eller frågar saker! Vill ni ha en frågestund? Har nämligen funderat på det, så kommentera vad NI vill. Ps. Det kanske är lite svårt att veta var man kommenterar? Isåfall så berättar jag... Man trycker på länken under rubriken där det står kommentarer, och sen är det bara att skola ner och kommentera:).

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hallå på dig Alicia...

Jaaaaaaaaa, säger jag bara JAG VILL HA EN FRÅGESTUND!!!!!
Hoppas att ni andra också kommenterar så att vi verkligen får en RIKTIG frågestund!!
Hjälp mig att få som jag vill kommentera så VI får en BRA FRÅGESTUND!!!

Svar: Hej, ja du verkar ju vilja ha en frågestund du!! Jag tycker också det verkar kul! Bara å se om nån annan också vill ha det! Kram
Alicia Coes

Kommentera här: