JANUARI DEN 27:E

Hejsan svejsan på dig san!
Kallt, roligt, mysigt, skratt, aj, mm, kladdigt, intressant, glatt, galet, trött & fint. De orden är nog ungefär så min dag har varit. Jobbigt att gå upp på morgonen, intressant att lyssna på prästen, kul att vara med Johanna, kallt att cykla på piren, snön gjorde ont, fått jätte fina kort, galet att se på polisskolan, gott att äta semlor, kladdigt att baka dem, mysigt att gosa med vovven, och dagen har kommit med jätte mycket skratt!! Nu tror jag att jag slog rekord i världens lääääängsta mening;). Men jag tycker att det var ett annorlunda men roligt sätt att sammanfatta dagen på! Juste jag får inte glömma orden lite lätt! Lite lätt, dom två orden har jag, Johanna och hennes mamma skrattat mycket åt. Så nu borde våra liv ha förlängts kanske 5 år.
Haha, nu måste jag gåå!

Kommentarer:

1 Johanan:

skriven

Vad kul vi hade!!! :D

Kommentera här: