LÖRDAGEN DEN 26:E JANUARI 2013

Hej på er! Lördag, vad har jag gjort idag då? Hmm, inte så mycket. Vi hade lunch på stan med familjen såå mysigt! Sen har jag tittat igenom lite gamla bilder redigerat och fixat. Och jag har kommit på att jag saknar sommaren, liseberg, solen, badet och allt annat sånt jätte super duper mycket!! Sen var vi på stan och jag köpte världens mest rosa underställ:). Vi tittade också in på polarn och pyret och dom har sååååå söta barn kläder att man vill köpa alla kläderna bara för att sitta och titta och känna på dom, haha! Sen bakade jag chokladmousse som ni kanske läste lite tidigare idag. Jag fick bara helt "horrible" bilder på dom. Den här bilden är ifrån när Johanna var hos mig senast. Då skulle vi ta lite longboard-kort. Snön i bakrunden var min idé. En mycket kall och korkad idé!! Så ett råd är lyssna inte på mig när jag säger "Kortet blir mycket bättre om vi tar det utomhus i snön. Då blir inte kortet så rörigt!". Johanna var iallefall smart nog att ha skorna på sig till skillnad från mig. Hehe...

Kommentera här: