ONSDAGEN DEN 23 JANUARI 2013

Ojojoj, va tiden rusar iväg. Redan slutet på januari?!
Idag har väl varit en rätt vanlig dag. Först skola sen hem fika och faktiskt ta det lite lugnt. Ja, vad kan man mer säga om dagen?? Kanske kan man säga att det var lite kallt... JA det kan man verkligen sääga det är as kallt nu minus 10 varje dag typ. Munken jag skulle ätit till fika, den åt Bertil upp. Jaha soo typical our pudel. Sen har det inte hänt så mycket mer jo jag såg på film på paddan.

Nu har min longboard-tarm börjat ropa. Haha, ja den gör så när den vill åka longboard. Haha!! Snön är väldigt fin men inte så praktisk när man ska åka longboard;). Det borde gud ha tänkt på när hon skapade jorden.
La ni märke till att jag sa hon? Nä, men det gjorde jag. För jag tror att om det finns en gud är det helt klart en HON. dom har säkert bara hört fel när hon sa sitt namn. Dom hörde Jesus och hon sa Julia, eller nåt sånt.
Jepp, thats my opinion, men ni får såklart tro vad ni vill!!

Nu ska jag gå och se Sveriges mästerkok. Ett exelent (?) sätt att fördriva lite tid.

Den ena bilden är lite knasig... Johanna;)

Kram på er

Kommentera här: