TODAY, TOMORROW AND THE DAY AFTER THAT

Hey! Nu kommer det äntligen bli varmare... Yeey, såå skönt det är ju svinkallt annars typ minus 15 grader.
För att byta ämne helt! Min dag har varit bra. Vår sista lektion var en sån lektion då man får välja vad man vill göra och klass 6-9 har blandat. Alltså tex kan jag (som är 7:a) jobba tillsammans med en 8,9 eller 6:a. Så jag och Johanna jobbade ihop, vi var i musik rummet. Där skulle vi göra musik på ipaden, på appen GarageBand! Det var jätte kul men lite svårt.
Skolan hade sedan ett lite dramatisk slut. Jag och Johanna stod utanför skolan och snackade när jag plötsligt fick en fotboll rätt i ansiktet. Det gjorde inte alls ont men ansiktet var helt stelt tills vi baddade det i vatten.
Bilden är från vår musik lektion.

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Haha! Det var en jätteroligt eftermiddag!:) hur gick det med fejan? Hoppas det gått över. Kramis

Svar: Ja, vi hade super kul! det gick bra jag känner inget nu, det gick över på en kvart;).Kramis
Alicia Coes

Kommentera här: