°12 stycken om mig°

-Jag kollar insta minst 20 gånger per dag, och typ en gång i minuten när jag ine vet vad jag ska göra. 
 
-Det värsta jag vet är rökare, jag håller alltid andan när jag går förbi någon som röker, blää.
 
-jag hatar när man ber någon stänga en dörr och dom lämnar den på glänt.
 
-jag pratar väldigt mycket och högljut.
 
-jag missar ofta en bokstav när jag skriver eller glömer ha stor bokstav.
 
-Jag har svårt att veta när man ska använda . eller , eller !, skriver ofta för många ! i en text
 
-jag är värdelös på att ta emot komplemanger och vet aldrig vad jag ska svara
 
-min garderob är sprängfull men jag tycker alltid att jag inte har några kläder
 
-jag vet aldrig hur jag ska göra när någon tar kort på mig
 
-om jag hittar en serie jag tycker om kan jag sitta i några heladagar och konstant plöja egenom de gamla avsnitten och säsongerna
 
-jag kan inte mitt lösenord till min ena mailadress och har inte kommit ihåg lösenordet de senaste tre åren
 
-jag hatar att radera bilder (jag är rädd att jag någon gång skulle behöva en sån bild som jag just raderat), men när jag väl gjort det känns det helt okey 
Foto: Johanna Tapper

Kommentera här: