Q/A

Fick lite frågor så här är svaren!:
Använder du tofflor, isåfall vilka?
Ja, jag använder faktiskt tofflor! Jag använder dessa från -Ruby Brown-. Dom är super sköna och lagom varma, dessutom är dom mysiga och snygga!! Jag har köpt dem på hagerdon och de kostade 400:-.
 
 
Vilket är ditt favo plagg i garderoben?
Jag skulle nog säga short! Mina levi´s shorts är nog absoluta favon! Jag tycker att levi´s passar till de mesta linnen, så dom är praktiska, snygga och super sköna!!
 Tack för frågan om ni undrar nåt så är det bara att kommentera:).

Kommentarer:

1 Klara:

skriven

Hej Alicia!
Haha trodde aldrig att du skulle kunna välja ut ett par shorts när du har så många! Det var bra gjort haha, snygga var dom också, du passar i dom :)
Ses när skolan börjar! /Klara

Svar: Tack så mycket! Haha, det var svårt!! Ses, kram
Alicia

Kommentera här: