mitt september 2013

Jag och johanna hjälpte till som crew på surftävlingen "price for trixs", gosat med Bertil, fotat världens sötaste kattunge, invigt 2 par Lee jeans, druckit liter vis med te, road trippat genom europa, badat på fiinfiina stränder längst rivieran, stannade till ett tag i schweiz, fotat massvis, ätit godaste maten i Italien, shoppat loss längst stadernas gator på roadtrippen, och myst i min nya fiina zebra pjamas!
Det var mitt september det! Riktigt härligt med många fina minen från detta årets september.
 

Kommentarer:

1 Lovisa :

skriven

Hejhej!
Kan du visa allt du köpte på din resa?
Hade varit super kul att se. Skriv gärna med priserna och namnen på butikerna.
Jätte fin blogg, älskar den!
Kram från en trogen läsare!

Svar: Hej! ja visst, det ska jag väll kunna fixa!
Alicia

Kommentera här: