trött trött trött trött

Foto från i veckan
Jag är såå trött i hela kroppen efter gymet idag. Var där med Johanna, Innan dess var vi på surfers och jag köpte världens snyggaste/gosigaste halsduk från Roxy! Måste visa er den nån dag supersuper nöjdis! Vi var också förbi tandregleringen för att spänna min räls, plötsligt nyper han mig med nyptång i läppen (olyckshändelse) *tagga fläskläpp*. Dessutom fick jag reda på att i december ska jag få räls på nedre tandraden (?) också. Med andra ord fulltkomligt konstig men ändå braa måndag!

Kommentarer:

1 *trummvirrvel* .... Anonym:

skriven

Vart redigerar du dina bilder?
Har du spotify, isf vad tycker du om det?
Vad har du för hund?
Har du nikon eller canon?
Vad gillar du för tidningar, tips?
Vilka filmer gillar du?

Svar: Svarar i inlägg senare idag/imån! Kram och tack för frågorna
Alicia

Kommentera här: