två dar i rad, prima

Bild: Johannas mamma!
 
Hej
Haft en jätte bra lördag, nej vänta nu söndag idag. Mötte upp Johanna och Isak i apelviken för surf. Super fina vågor (stoora). Fantasktisk surf!! Igår nattsurfade (!!!) jag och Johanna,  också jättekul. Innan dess var vi i borås och shoppade loss med våra mammor. Så helt enkelt bästa starten på lovet! Dessutom fick jag fixat focusen på min kamera imårse, prima! Nu hela eftermiddagen har jag legat och degat mig i mitt rum med film, fjällbackamorden x2 och maria langs filmer x3!
 Ha en bra fortsatt bra söndag det ska jag ha!

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Ha det prima!
Ha det primaaa!
PRIMA! Hahahah, det ända jag kunde tänka på;)<3

Svar: Hahah, priiima!
Alicia

2 joh.mormor:

skriven

Tänk....jag läste alla Maria Langs böcker när jag var ung!! Finns det filmer?

Svar: Va kul! Jag tänkte fråga mormor om hon har några jag kan läsa!
Japp, i år har dom gjort 6 av hennes böcker till filmer (änså länge har 4 kommit ut, 2 kommer i november!) Dom var jätte bra filmer tycker jag!
Kram! ❤️
Alicia

Kommentera här: