Förkyld

Älskar dom rosa snörerna på mjukis byxorna (!!!!)
 
Bästa kurern mot förkyldning
Så attans förkyld jag har blivit.
I fredags började jag känna mig lite hängig och trött, igår började jag nysa som aldrig för och nöss säkert 67 gånger, snuvan blev bara värre och imårse när jag vaknade var jag så täppt i näsan att det knappt gick att andas ocg nysningarna komer typ stup i kvarten. (Ironiskt nog nös jag nu.) Måste vara mamma som har smittat mig, lession nr. 1. Krama inte din mamma när hon är extremt förkyld!
Men fy sjutton den som ger sig tänkte jag när jag gav mig iväg med johanna för att surfa. Jätte fina vågor idag men med förkyldningen i hälarna så gick det ju inte super bra, tror att jag aldrig tagit så lite vågor som idag. Typiskt men jag hade kul ändå!
Jag ska botta mig med te, mjukis kläder och en bra bok nu!
 

Kommentera här: