Q/A

Vad gör du när du är förkyld?
Jag är ju just nu förkyld så det kan jag svaret på! Dricker massor av te med honung i, ser på filmer, läser böcker och går kortkorta promenader med hunden. 

Hur tycker du uppdateringen på iphone är? 
Oj, jag är nog inte rätt person att fråga om man vill ha posetivt svar. 
Jag tycker den är krånglig, fiin, lätt att råka trycka fel och jag vet fortfarande inte hur man låser skärmen ( alltså åt rätt håll) 

 Vilken årstid gillar du bäst? 
Jag älskar sommaren men hösten är också väldigt mysig, när man kan kurra ihop med bra vänner, se filmer, dricka te, fota höst löv! 

Har du mycket apple produkter?
Okej, annorlunda fråga! Jag svarar helst inte på det då jag tycker det är riktigt skrytigt. Men jag kan säga att jag tycker apple är bra!

Kan du rekommendera en bok?
Ja, absolut! Jag älskar boken "en man som heter Ove", håller fortfarande på att läsa den och den är underbar! 
Sen gillar jag dom gamla "Kitty" böckerna, fråga era mammor om dom har några. Min mamma hade sparat en hel drös på vinden och det är jag glad för!

Kan du berätta lite om din hund? 
Eh, japp! 
Han heter Bertil och är en kungspudel/storpudel ( två olika namn på samma ras) han är min älskling och är världens rosigaste och gosigaste hund. Kan kanske göra ett inlägg om honom längre fram i höst?! 

Tack för alla frågor och hoppas ni fick svar! 
Kram kram!!!

Bild från promenad!  


Kommentera här: