lite extra

Vi stannade till på Franska riveran på väg hem, det var riktigt varmt och skönt där just den dan.
Ett fint clementinträd i solen där!
En fin palm i Nice, haha
jag
och ännu en palm i solen
Här är lite bilder från skidsemsestern jag glömde innan. Det var ett tag sedan jag satt framför datorn och redigerade bilder. Jag har varit helt fast i en serie och knappt hunnit prioritera nåt annat. Men nu när jag har massa ny redigerade bilder kommmer det säker bli lite uppdatering igen.. Kan man iallefall hoppas!! Som att det äntligen känndes vårit ute passade jag på att fota Ronja. Dom bilderna kanske också kommer här.
Kram På Er

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Hej!
Jättefin blogg!
Undrade bara vilken serie du kollar på?

Svar: Hej!
Tack så jättemycket😊.
Jag kollar på gossip girl just nu. Riktigt bar tycker jag att den är💕
Alicia

Kommentera här: