Skidsemester

Long time no see, typ så har bloggandet varit. Förhoppningsvis nu när det är vår så kommer jag blogga lite mer. Jag älskar verkligen våren, det blir ljusare dagar, blommor blommar, roligare att promenera och man får inspo överallt ifrån! 
Men här kommer lite iphone bilder från skidsemestern! 
Köpenhams flygplats, såklart blev det lite smått från vs och en go juice! 
Landade i Nice där det var soligt och varmt! I väntan på vår bil blev det lite selfies, hehe...
Sen vare sol 5/6 skiddagar och 7+! ☀️
Utsikten från caféet i backen, en varm choklad varje morgon👍. 
Påväg upp i liften! 
En klassisk lunch! 
En dag såg vi en stor lavin falla från berget på bilden, man förstod verkligen hur stora/kraftiga laviner är. Rätt läskigt..
Jag, glad efter att ha åkt ner första svarta backen för året. Men absolut inte sista😉. 
Efter ett par dagar i backen has jag sett till att få en vit ram runt hela ansiktet och änsdst solbrän i mitten, haha. 
Också vare dags att åka hem igen. Och som alltid när jag flyger vid fönster sidan "råkar" jag sätta på mobilen för tidigt för att knäppa några sista kort från min semester. Det är ju alltid finast utsikt under take off och landing.  

Puss och kram🌸

Kommentera här: