snart 15

Jag nu när jag var i Rom
Imorgon klockan 4 bilr jag äntligen 15. Känns lite som om jag skulle bli 16, då de flesta av mina komisar är det Och så har jag ju gått runt nu i ett par månade och sagt att jag är femton. Jag har redan gymkort och cyklar redan utan hjälm så det känns liksom inte som om några jätte grejer kommer häna imorgon. Imorgoon kommer ju jimmy åkesson till varberg, kansk nte jättekul tycker att han säkert kommer förstöra stämmningen i hela varbeg. Fast jag hade ju tänkt gå med Johanna och "vända ryggen åt åkesson". Kan bli kul :). Sen ser jag fram i mot att se vad jag får i present också. Jag tycker presenterna är det bästa med att fylla år, så skicka mig gära några. Hahahah
Jag hade nog tänkt att ajg skulle börja blogga lite nu igen. Jag vet att det knappt uppdaterts nåt under 2014. Det ska förhoppningsvis jag bli bättre på!

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Ja!! Blogga blogga BLOGGA!

2 Anonym:

skriven

GRATTIS lite försent från Joh. mormor!

Kommentera här: